Betingelser

Kun efter hjemmebesøg og anvisning af dyrenes daglige pasningskutyme er det muligt at tegne abonnement. Vi forbeholder os dog retten til at afvise dit ønske om at tegne abonnement hvis vi møder et ikke socialiseret eller venligt kæledyr, da vi skal kunne komme i dit hjem uden at sætte sikkerheden overstyr.

Et akut besøg til dit/dine kæledyr vil ske i tidsrummet 8-16 på hverdage. Har du brug for aftenbesøg ved dit/dine kæledyr, vil det kræve et PREMIUM abonnement samt tillæg for at kunne få akut besøg efter kl. 16 samt i weekender.

Er din kvote opbrugt i dit nuværende abonnement og vi bliver tilkaldt en ekstra gang i samme måned, overgår du automatisk til et abonnement med højere anciennitet og opkræves for oprettelse og prisen hertil fremover.

Et abonnement træder ikke i kræft når der er tale om planlagt ferie eller firma rejse, hvortil du står med et pasningsbehov til dine efterladte kæledyr. Hertil bestiller du din dyrepasser på almindelig vis og står til rådighed til forsamtale hjemme ved dig forinden – først når kontrakten er underskrevet og vi kan se din betaling er pasningen sikret i perioden.

Skaber vejrlige forhold såsom snedække og isslag til uhensigtsmæssig udkørsel, forholder vi os ret til at passe på vore medarbejdere og kører først ud når vejrene er sikre igen.

I vores medarbejders planlagte ferier, helligdage og weekender kører vi ikke ud. Vi tager gerne imod din besked om dit uopsættelige akutbehov og du vil få svar om vi varetager pasningen næstkommende hverdag.

Er uheldet ude fx en fredag aften og du skal tilbringe din weekend eller helligdage på sygehuset kan vi mod tillæg varetage pasningen i weekender/helligdage. Dette kræver dog at du har tegnet PREMIUM abonnement hos os i forvejen. Læs mere under ‘priser.’

Er dyrepasseren ramt af sygdom, . Det tilstræbes det at vi finder afløser til dit akutte behov, men alt efter dyrets udviste adfærd for fremmede når vi kommer i dit hjem, skal vi først og fremmest sikre vore medarbejders sikkerhed. I så fald dit kæledyr (typisk hunde) ikke byder dyrepasseren velkommen, må vi desværre afstå at varetage pasningen. Du eller din angivne kontaktperson vil blive underrettet herom.

 Med abonnementsordning sker dette efter akut opkald til os:
-vi får fundet din adresse og hvilke kæledyr vi skal ud til udfra det oplyste kundenummer ved akuttilkaldet.
-vi tilkalder en dyrepasser (herefter dp)
-dp planlægger xtra besøg den pågældende dag eller *aften
-dp foretager tilsyn med dyrene
-dp fodrer dyret/dyrene og der gives frisk vand
-dp går tur med kæledyret (kun hunde)
-dp aktiverer dyret/dyrene
-dp laver tilsyn af hjemmet og sikrer vinduer er lukket samt tænder lys/radio
*kun muligt for PREMIUM abonnementer.

Betingelser gældende for DNA abonnementet

Krav:
1) Dit kæledyr skal være forhåndgodkendt af os. Dette sker gennem kontrakt. Kontakt os i god tid.
2) Dit kæledyr skal være venligsindet og håndterbar.
3) Dit kæledyr skal være vant til at blive transporteret og forholde sig i ro under kørslen (personbil).
4) Dit kæledyr SKAL være registreret ved dyrlægerne i forvejen.
5) Du skal have lavet en forhåndaftale hos dyrlægerne med at regningen sendes hjem til dig. Vi har intet økonomisk ansvar med dyrlægerne.
6) Vi sørger for tidsbestilling ved dyrlægerne, efter en påmindelse fra dig.
7) Er du ikke hjemme når vi henter kæledyret, skal der aftales udveksling af nøgle for at komme hjem og hente/aflevere kæledyret.
Ved akutte tilfælde kan vi være behjælpelig, men kører kun på hverdage i dyrlægens åbningstid kl. 8-16.